Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
D K Marzena Lyszcz Antek Wd Agnieszka Be Ruda G-da Jacek Flisiuk (6682 niezalogowanych)
67 Postów
marionetka O
(marionetkaevli)
Początkujący
Mam nadzieje że w moim przypadku nie bedzie to trwalo miesiacami
Jeszcze jedno pytanie bo w tej kwestii tez jestem zielonkawa, czy po pozytywnym rozpatrzeniu sprawy przez komune proces bankowy tez trwa miesiacami? Wybaczcie za tyle pytan ale musze zdac sie na wasza pomoc, doswiadczonych rodakow
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
763 Posty
Joanna C
(giovi2)
Wyjadacz
Tak jak napisałam, wniosek był złożony na początku maja a klucze w ręku 1-go lipca.
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
166 Postów
mariusz mariusz
(mariuszmariusz)
Stały Bywalec
Kupilismy mieszkanie w szeregowcu, jak co to moge na prv napisac co i jak zalatwis, mieszkanie w Sandnes
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
67 Postów
marionetka O
(marionetkaevli)
Początkujący
super!
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
3272 Posty
Jon Doe
(Joseph)
Maniak
marionetkaevli napisał:
Mam nadzieje że w moim przypadku nie bedzie to trwalo miesiacami
Jeszcze jedno pytanie bo w tej kwestii tez jestem zielonkawa, czy po pozytywnym rozpatrzeniu sprawy przez komune proces bankowy tez trwa miesiacami? Wybaczcie za tyle pytan ale musze zdac sie na wasza pomoc, doswiadczonych rodakow

My składając w DNB dostaliśmy decyzję na email po kilku dniach.
Z kolei w sparebanku mając wszystkie dokumenty potrzebne do tego, była decyzja podjęta "od ręki" plus potwierdzenie pocztą za parę dni ze z kredytem jest ok.

Na komune trzeba czekać aż zbierze się rada raz w miesiącu i zatwierdzi bądź nie wasz wniosek, więc jak masz pecha to może to trwać 5-6 tyg o ile wszystkie formalności zostały dopełnione przez was. ..